loading...
یه وابستگی مسخره
شیما بازدید : 1 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

معشوقه ی من

توکه  ش.ه.و.ت هم آغ.و.ش.ی را در من به رقص می آوری

که جان در طلب بدن ع.ری.ان چنان مست و محتاج میشود

که عنان از دست داده...

و چشمانم را محرم چشمان تو میبینم که باکره ترین معنای پاکی است

آرامشی که عشق بازی با تو به این خسته روح میدهد

را هیچ پیمانه ای مرهم نیست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من یک دختر هفده ساله دبیرستانی ام دوستام میگن خوشکلم ولی خودم اینجوری فکر نمیکنم اهل تبریز..لواشک و پاستیل دوس دارم عاشق شیر و شکلات تو صبحانه و ترشی گیلانی ! ! قد :۱6۵، وزن 58 کیلو ! :( یک خواهر بزرگتر از خودم دارم که 24 سالشه )) یک خواهر کوچیکتر از خودم که 14 سالشه سریال م : لاست ، فرار از زندان ، برکینگ بد ، دکستر.اسپارتاکوس و..... احساساتی..مهربون..و البته بد دهن ،همیشه دنبال چیزای ممنوعه بودم اذری هستم ! پرسپولیسیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 10
  • بازدید کلی : 53